به رسم ادب، همه جا رخصت
به رسم ادب، همه جا رخصت

به رسم ادب، همه جا رخصت

.

کسب مقام چهارمی در مسابقات استانی

مسابقات تیمی پهلوانی و زورخانه ای روز جمعه 24 بهمن ماه با حضور محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر و حجت الاسلام زارع زاده نماینده مردم مهریز ، بافق ، بهاباد ، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی ، مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ، سید محمد رستگاری فرماندار شهرستان مهریز ، محمدحسین ارزانش رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان و جمعی از مسئولین شهرستان مهریز و ورزشکاران و پیشکسوتان این رشته ورزشی در زورخانه ولی عصر(عج) شهرستان مهریز برگزار شد.

در ایندوره از رقابت ها  100 باستانی کار از شهرستان های یزد ، ابرکوه(دوتیم)، اردکان ، تفت و مهریز با هم به رقابت پرداختند.

براین اساس در پایان تیم شهرستان یزد به مقام قهرمانی رسید و تیم های  مهریز و اردکان به ترتیب در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند  و تیم هیات پهلوانی و زورخانه ای بخش بهمن با اختلاف دو امتیاز در جایگاه سوم این مسابقات قرار گرفت، ضمن اینکه تمامی ورزشکاران این تیم را نوجوانان تشکیل داده بودند که این امر تشویق مسئولین را به همراه داشت.
 
http://s4.picofile.com/file/8171045750/IMG_20150214_WA0056.jpg

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی1393 پنج‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 01:20 ب.ظ

باز هم افتخار افرینان شهر مهردشت افتخار دیگری افریدن. در ابتدا سلام علیکم خدمت شما همراهان سایت وسلام خسته نباشی ویژ خدمت جناب اقای سید حسین حسینی دوست رییس هیات پهلوانی و زور خانه ی شهر مهردشت از بابت زحمات شما تقدیر و تشکر می کنیم . اجر شما با حضرت علی (ع)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد