به رسم ادب، همه جا رخصت
به رسم ادب، همه جا رخصت

به رسم ادب، همه جا رخصت

.

فرهاد طلوع کیان رئیس فدراسیون باستانی شد

فرهاد طلوع کیان در مجمع انتخابات فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی با کسب بیشترین رای برای چهار سال به عنوان رئیس این فدراسیون برگزیده شد. 
 
به گزارش خبرنگار مهر، مجمع انتخابات ریاست فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی صبح روز پنجشنبه به ریاست سیدنصرالله سجادی در آکادمی ملی المپیک برگزار شد که در پایان فرهاد طلوع کیان با کسب 17 رای به عنوان رئیس جدید این فدراسیون برگزیده شد. پس از وی امیر عرب با 14 رای، امیر رشیدلمیر با 2 رای و محمدرضا توپچی بدون رای در رده‌های بعدی قرار گرفتند.
این مجمع 8 کاندیدا داشت که محمدرضا کارگر، آرش مردانی، مجید مشایخی و سیدمهران هاشمی پیش از شروع آن انصراف دادند. 

درخشش تیم کشتی پهلوانی بخش بهمن

روز جمعه بیست و دوم آذرماه مسابقات کشتی پهلوانی قهرمانی استان و انتخابی مسابقات کشوری در سالن کشتی محمودآباد شهرستان یزد برگزار گردید.
کشتی گیران تیم کشتی پهلوانی زورخانه حیدر کرار (ع) بخش بهمن در این مسابقات حضور یافتند و موفق به کسب یک مدال طلا،یک مدال برنز و 3 مقام چهارمی شدند.
در وزن 90کیلوگرم آقای سیدابراهیم پورحسینی ضمن کسب مدال طلا، به مسابقات کشوری راه یافت.
در وزن فوق سنگین آقای سید بنیامین حسینی دوست موفق به کسب مدال برنز گردید، این در حالیست که این ورزشکار در کشتی با حریف تفتی خود به شدت از ناحیه آرنج دست دچار آسیب دیدگی شد و به بیمارستان انتقال یافت و دستش از مدال نقره این مسابقات کوتاه ماند.
در اوزان 70،60و 80 کیلو گرم آقایان وحید خانی، امیرحسین فانوسی و وحید رستگارپناه به مقام چهارمی این مسابقات دست یافتند.




سید ابراهیم پورحسینی قهرمان وزن 90کیلوگرم

مراسم شب شهادت حضرت رقیه س در زورخانه

http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1392/8/15/433725_753.jpg

شب گذشته شنبه شانزدهم آذرماه به مناسبت شهادت حضرت رقیه (س) در زورخانه حیدر کرار(ع) بخش بهمن ضمن برگزاری زیارت عاشورا، ورزشکاران پس از اجرای ورزش زورخانه ای در گود زورخانه به عزاداری و سینه زنی پرداختند.


زیارت عاشورا در روز تولد امام محمدباقر (ع)

صبح روز جمعه پانزدهم آذرماه همزمان با سالروز تولد حضرت امام محمدباقر(ع) مراسم پرفیض زیارت عاشورا با نوای گرم رئیس شورای شهر مهردشت آقای تولایی در محل زورخانه حیدر کرار(ع) مهردشت برگزار گردید و سپس با صرف آش سبزی از حضار پذیرایی شد و در ادامه ورزشکاران به اجرای ورزش زورخانه ای پرداختند.
این مراسم با حضور عموم مردم ،ورزشکاران زورخانه و همچنین آقای قاسمی رئیس اداره ورزش و جوانان برگزار گردید.




مراسم زیارت عاشورا و ورزش زورخانه ای


مراسم زیارت عاشورا و ورزش زورخانه ای با همکاری کانون بسیج ورزشکاران زورخانه حیدر کرار (ع)







برگزاری مراسم زیارت عاشورا و ورزش زورخانه ای

دوشنبه یازدهم آذرماه مراسم زیارت عاشورا در زورخانه حیدر کرار (ع) برگزار شد و پس از آن ورزشکاران به ورزش زورخانه ای پرداختند. این مراسم قرار است تا اربعین حسینی هرشب از ساعت 19:30 در زورخانه حیدر کرار (ع) مهردشت برگزار گردد.