به رسم ادب، همه جا رخصت
به رسم ادب، همه جا رخصت

به رسم ادب، همه جا رخصت

.

مقام پنجمی ورزشکار ابرکوهی در کشور

مسابقات سنگین وزنهای کشتی پهلوانی ، پهلوان دانش آموزان کشور در سال 92 با حضور 200 شرکت کننده در غالب 16 استان در روزهای 27 و 28  بهمن ماه در مشهد مقدس برگزار شد که پس از پایان این رقابتها محمد صفری از تهران توانست برای مدت یکسال بازوبند پهلوانی مدارس کشور را از آن خود کند.
از شهرستان ابرکوه نیز آقایان مسعود اکرمی از زورخانه پوریای ولی و امیرحسین زارع از زورخانه حیدر کرار(ع) مهردشت به نمایندگی از استان یزد حضور داشتند که در پایان امیرحسین زارع از بخش بهمن عنوان پنجمی این مسابقات را به دست آورد.

http://www.zagrosefarda.com/wp-content/uploads/2012/08/281372-461862.jpg

برنامه های زورخانه در روز های پیروزی انقلاب

هیات پهلوانی و زورخانه ای بخش بهمن و ورزشکاران زورخانه حیدر کرار (ع)  با همکاری بسیج ورزشکاران  روزهای 21 و 22 بهمن ماه در برنامه های مختلفی حضور یافتند که از جمله این برنامه می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • حضور ورزشکاران و اعضای هیات در گلزار شهدا با حضور آقای قاسمی رئیس اداره ورزش و جوانان و تجدید میثاق با آرمان های شهدا و امام شهدا
  • هنرنمایی مرشد نونهال زورخانه حیدر کرار (ع) در مسابقات قویترین مردان ابرکوه
  • هنرنمایی تیم نونهالان زورخانه ای در جشن بزرگ انقلاب در سالن شهدای مهردشت با حضور فرماندار شهرستان، بخشدار بخش بهمن، شهردار و شورای اسلامی شهر مهردشت، روحانیون  و مردم خوب و خونگرم بخش بهمن
  • حضور در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه همراه با دیگر ورزشکاران و عموم مردم بخش بهمن همزمان با سراسر کشور







دیدار با خانواده شهدا

به مناسبت ولادت امام حسن عسکری (ع) و دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی شنبه نوزدهم بهمن ماه جمعی از ورزشکاران و اعضای هیات پهلوانی و زورخانه ای به همراه جناب سرگرد ابرقوئی فرمانده حوزه امام (ره)، جناب سرگرد فاتحی فرمانده گردان امام حسین(ع) ، آقای سربازیان مسئول حوزه عشایری، آقای محمدی مسئول اسبق بنیاد شهید و آقای رضایی بازنشسته سپاه به دیدار خانواده های شهیدان حق شناس و عباس زارع رفتند و دقایقی را با خانواده این عزیزان سپری کردند و یاد و خاطره آن شهیدان را گرامی داشتند.





عیادت از مرشد حاصلی

جمعه شب هجدهم بهمن ماه مصادف با ولادت امام حسن عسکری (ع) رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان به همراه رئیس و اعضا هیأت پهلوانی و زورخانه ای بخش بهمن به عیادت آقای مرتضی حاصلی مرشد قدیمی و پیشکسوت شهرستان رفته و ضمن جویاشدن احوال این عزیز از خداوند منان آرزوی صحت و سلامتی ایشان را خواستار شدند.




اجرای ورزش زورخانه ای در مدارس

بمناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در روز چهارشنبه شانزدهم بهمن ماه تیم خردسالان زورخانه حیدر کرار(ع) مهردشت در مدرسه ابتدائی ولیعصر(عج) با مرشدی قهرمان خردسال استان احسان فلاح به اجرای ورزش زورخانه ای پرداختند.






دیدار ورزشکاران زورخانه حیدر کرار با بخشدار

روز چهارشنبه شانزدهم بهمن ماه 30 نفر از اعضا هیات پهلوانی و زورخانه ای بخش بهمن و همچنین ورزشکاران زورخانه حیدر کرار(ع) مهردشت به دیدار آقای محمد بخشدار بخش بهمن رفتند و ضمن عرض تبریک سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گزارشی از برنامه ها و افتخارات این هیات را به سمع و نظر ایشان رساندند.
در این دیدار آقای قاسمی رئیس اداره ورزش و جوانان و آقای خاموشی مسئول نمایندگی ورزش و جوانان بخش بهمن نیز حضور داشتند.





دیدار اعضا هیات پهلوانی و زورخانه ای بخش بهمن با امام جمعه شهرستان

روز گذشته اعضاء هیات پهلوانی و زورخانه ای بخش بهمن همگام با دیگر هیات ها به دیدار امام جمعه شهرستان رفتند و ضمن عرض تبریک به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گزارشی از برنامه ها و افتخارات این هیات را به سمع و نظر ایشان رساندند.

در این دیدار همچنین رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام ، رئیس و دبیر هیات سوارکاری ، رئیس هیات کاراته ، نماینده هیات روستایی و عشایری بخش مرکزی، رئیس هیأت بوکس، دبیر هیأت کونگ فو ، دبیر هیأت والیبال ، سرپرست گروه کوهنوردی شهاب ، مدیران باشگاههای بدنسازی جابر و ذوالفقار و تعدادی از مردان آهنین شهرستان حضور داشتند.

حجه الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان نیز ضمن عرض تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و خوش آمدگویی به ورزشکاران، آنها را از خود دانستند و عنوان کردند: داشتن بیش 4500 نفر ورزشکار سازمان در سطح شهرستان نشانه علاقه ویژه مردم این شهر به ورزش است. ایشان از همت والای اداره ورزش و جوانان  و همچنین ورزشکاران شهرستان که با دست خالی و با کمترین بودجه چرخ ورزش را می چرخانند تقدیر و تشکر نمودند و از آنها خواستند تا تمام توان و کوشش خویش را تا رسیدن به قله های افتخار به کار گیرند.
ایشان همچنین با اشاره به افتخار آفرینی ورزشکاران زورخانه ی حیدر کرار (ع)،هیات سوارکاری،هیات کونگ فو، تیم های فوتسال، مدال آوران بدنساز و پرورش اندام ، هیات بوکس و دیگر ورزش ها در سطح استان و کشور خواستار توجه بیشتر مسئولین به ورزش و امور مربوط به آن شدند.
در پایان نیز ورزشکاران مشکلات و خواسته های خود را با امام جمعه در میان گذاشتند و خواستار پیگیری ایشان در رابطه با حل برخی مشکلات موجود در امر ورزش شدند.

 






مسابقات زورخانه ای در زورخانه حیدر کرار ع

به مناسبت دهه مبارک فجر شب گذشته دومین مرحله مسابقات زورخانه ای در رشته های سنگ و کشتی پهلوانی در زورخانه حیدر کرار (ع) مهردشت برگزار گردید.
این مسابقات با 43 ورزشکار در اوزان مختلف ( کشتی پهلوانی 40 ، 60 ، 70، 80 و 80+  و  رشته سنگ در رده سنی زیر 15 سال ، 16 تا 21 سال ، 32 تا 35 سال ) و در حضور آقای قاسمی رئیس اداره ورزش و جوانان، آقای باباخانی از زورخانه شهرستان اقلید و جمعی از بزرگان و پیشکسوتان ورزش زورخانه ای برگزار گردید که در پایان به نفرات اول تا سوم ( 5 وزن کشتی و 3 رده سنی سنگ) حکم قهرمانی اهدا گردید.
 






مسابقات ورزش زورخانه ای گرامیداشت دهه مبارک فجر

جمعه یازدهم بهمن ماه به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی مسابقات زورخانه در رشته های : میل سنگین، کباده و چرخ تیز با حضور 87 ورزشکار از شهرستان های آباده، اقلید و شهرهای بهمن آباده ، صغاد آباده و شهر مهردشت در زورخانه حیدر کرار(ع) بخش بهمن در حضور تماشاگران پر شمار برگزار گردید.
10 مدال طلا، 10 مدال نقره و 10 مدال برنز به همراه حکم قهرمانی  به نفرات برتر این مسابقات اهدا گردید. سپس از آقایان نعمت اللهی (سر داور مسابقات)،باقری و علیزاده مرشدان این مسابقات تجلیل و در نهایت از زحمات 3 خبرنگار شهر مهردشت قدردانی شد.
بخشدار بخش بهمن ، شهردار مهردشت،اعضای شورای اسلامی شهر مهردشت، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان،مسئول نمایندگی جهاد کشاورزی بخش بهمن، مسئول نمایندگی ورزش و جوانان بخش بهمن و مردم خوب و خونگرم مهردشت از این مسابقات دیدن کردند.
اجرای ورزش زورخانه ای با اجرای تیم 6 نفره نونهالان و مرشدی نونهال زورخانه حیدر کرار (ع) پایان بخش این مسابقات بود.

 













برای دیدن تصاویر بیشتر اینجا را کلیک کنید

دهه فجر مبارک


دهه فجر، خوش آمدی که با مقدمت، عطر آزادی به جای بوی باروت در فضای‏ میهن اسلامی‏مان پیچید. قفس‏ها شکسته شد و نفس‏ها از زندان سینه‏ ها رهایی یافت.

http://www.ittic.com/Upload/Modules/News/ImageGallery3461/fajjjr.jpg