به رسم ادب، همه جا رخصت
به رسم ادب، همه جا رخصت

به رسم ادب، همه جا رخصت

.

مقام سومی ورزشکار زورخانه حیدر کرار در مسابقات کباده کشوری

مسابقات آزاد کباده کشوری در روزهای پنجشنبه و جمعه بیست و نهم و سی ام خردادماه در زورخانه ذوالفقار شاهین شهر استان اصفهان برگزار شد.
ورزشکاران زورخانه حیدرکرار (ع) مهردشت ابرکوه در این دوره از مسابقات توانستند در رده خردسالان توسط آقای ابوالفضل رستگارپناه به عنوان سومی و در رده جوانان توسط آقای حسین براتی به مقام چهارمی دست یابند.



ورزشکاران زورخانه حیدر کرار(ع) در مسابقات کباده کشوری

مسابقات آزاد کباده کشوری در استان اصفهان برگزار خواهد شد.

در همین راستا تیم سه نفره زورخانه حیدر کرار(ع) مهردشت متشکل از آقایان حسین براتی، وحید رستگارپناه و ابوالفضل رستگارپناه به سرپرستی آقای امیرحسین محمدی جهت شرکت در این مسابقات به استان اصفهان اعزام خواهند شد.

هیات پهلوانی و زورخانه ای بخش بهمن برای این عزیزان نیز آرزوی موفقیت و سربلندی دارد.


http://s5.picofile.com/file/8126974368/kabadeh_2_.jpg


http://s5.picofile.com/file/8126974342/kabadeh_1_.jpg

حضور ورزشکاران پایه زورخانه در مسابقات میانداری استان یزد

مسابقات میانداری انفرادی قهرمانی استان و انتخابی تیم های استان در زورخانه علی ابن ابیطالب شهرستان یزد برگزار خواهد.

در همین راستا 14 ورزشکار در رده های خردسالان، نونهالان و نوجوانان از زورخانه حیدر کرار (ع) مهردشت جهت حضور در این مسابقات به شهرستان یزد اعزام خواهند شد.

هیات پهلوانی و زورخانه ای بخش بهمن برای این ورزشکاران آرزوی موفقیت و سربلندی دارد.


http://yazdrasa.ir/documents/19536/230971/%DA%86%D8%B1%D8%AE-%D8%B2%D9%88%D8%B1%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%A7%DB%8C.jpg

برنامه های اجرا شده ورزشکاران زورخانه در نیمه شعبان

ورزشکاران زورخانه حیدر کرار (ع) مهردشت همچون سال گذشته حضوری پر رنگ در برنامه های 15 شعبان سالروز میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج) داشتند.

پنجشنبه شب 22 خردادماه مصادف با شب میلاد امام زمان(عج):

  • مرشد نونهال زورخانه حیدر کرار(ع) با حضور در تکیه روستای حسین آباد به هنرنمایی پرداخت.
  • تیم نونهالان زورخانه حیدر کرار(ع) با هنرنمایی دو مرشد خردسال خود در جشن میلاد در سالن وحدت محله اردی به اجرای ورزش زورخانه ای پرداختند.

http://s5.picofile.com/file/8126503076/15sh.jpg


http://s5.picofile.com/file/8126502592/15_shaban.jpg

برگ زرینی دیگر در افتخارات هیات پهلوانی و زورخانه ای بخش بهمن

روابط عمومی هیات پهلوانی و زورخانه ای بخش بهمن برای دومین سال پیاپی به عنوان روابط عمومی برتر در بین هیات های پهلوانی و زورخانه ای استان یزد انتخاب گردید.در مراسم جشن بزرگ اعیاد شعبانیه در روز سه شنبه در زمین چمن مهردشت از آقای محمد مهدی حیدری روابط عمومی هیات پهلوانی و زورخانه ای بخش بهمن با اهدا لوح و جوایزی توسط آقای رسولی فرماندار شهرستان، آقای ارزانش رئیس هیات پهلوانی و زورخانه ای استان یزد و سردار قاسم زارعی تجلیل شد.



جشن بزرگ زورخانه ای گرامیداشت اعیاد شعبانیه

جشن بزرگ زورخانه ای به مناسبت گرامیداشت اعیاد شعبانیه با همت هیأت پهلوانی و زورخانه ای بخش بهمن و ورزشکاران زورخانه حیدر کرار(ع) مهردشت سه شنبه شب بیستم خردادماه در زمین چمن مهردشت برگزار گردید.
تلاوتی چند از آیات کلام الله مجید، پخش سرود ملی جمهوری اسلامی، عرض خیر مقدم توسط آقای قاسمی، سخنرانی آقای رسولی فرماندار شهرستان، مولودی خوانی استاد موبد از کاشان، اجرای ورزش زورخانه ای توسط ورزشکاران زورخانه های مبعث یزد و حیدر کرار(ع) مهردشت با هنرنمایی مرشد حسین شعبانی زاده و سعید بخون از شهرستان یزد و اهدای بیش از 80 جایزه به قید قرعه از جمله برنامه های اجرا شده در این جشن بزرگ بود.
در این مراسم همچنین در اقدامی بسیار معنوی و ارزشمند طرح چند هزاری ختم صلوات جهت سلامتی آقا امام زمان (عج) اجرا گردید.
این مراسم با حضور ورزشکاران زورخانه مبعث یزد، آقای ارزانش رئیس هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان یزد، آقای مسلم رئیس هیأت کشتی شهرستان یزد و پیشکسوت ورزش زورخانه ای، سردار قاسم زارعی، آقای آصفیان پیشکسوت ورزش زورخانه ای یزد، فرماندار شهرستان ابرکوه، بخشدار بخش بهمن، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، رئیس دادگستری، فرماندهی سپاه ناحیه ابرکوه، رئیس اداره ورزش و جوانان، اعضای شورای اسلامی شهرهای ابرکوه و مهردشت، فرماندهی وپرسنل نیروی انتظامی مهردشت، فرمانده حوزه امام خمینی(ره) مهردشت، فرماندهی و پرسنل گردان امام حسین (ع) ابرکوه، رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان، اعضای شورای اسلامی روستاهای بخش بهمن، جمعی از دبیران بازنشسته شهرستان و با حضور بی نظیر مردم خوب و ولایتی شهر مهردشت و ابرکوه با شکوه هر چه تمام برگزار شد.
















دیدار با جانبازان دفاع مقدس به مناسبت روز جانباز

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، رئیس هیئات مذهبی شهرستان و رئیس هیات پهلوانی و زورخانه ای بخش بهمن به دیدار آقای قاسمی رئیس اداره ورزش و جوانان و جوانان رفتند و روز جانباز را به ایشان تبرک گفتند.

پس از این دیدار نیز این عزیزان با حضور در منزل آقای ناصر تقی پناه از جانبازان دفاع مقدس، ضمن عرض تبریک روز جانباز از  فداکاری ها و رشادت های ایشان در دفاع از این مرز و بوم تقدیر و تشکر نمودند.



دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت و فرمانده گردان امام حسین (ع)

صبح امروز دوشنبه 93/03/12 آقای قاسمی رئیس اداره ورزش و جوانان و مسئول کانون بسیج ورزشکاران شهرستان به همراه آقای حسینی دوست رئیس هیات پهلوانی و زورخانه ای بخش بهمن و دو تن از اعضای کانون بسیج ورزشکاران به مناسبت میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار، ابتدا به دیدار فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج و سپس با حضور در گردان امام حسین (ع) به دیدار فرمانده و پرسنل این یگان رفتند و ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه، روز پاسدار را به این عزیزان تبریک گفتند.


حضور ورزشکاران زورخانه حیدر کرار در مراسم جشن اعیاد شعبانیه در یزد

روز شنبه 93/03/10 اعضای هیات رئیسه و ورزشکاران زورخانه حیدر کرار (ع) بخش بهمن به دعوت مسئولین زورخانه امام حسین(ع) شهرستان یزد در جشن میلاد امام حسین(ع)، حضرت عباس (ع) و امام سجاد (ع) حضور یافتند.
در این مراسم که آقای ارزانش رئیس هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان، آقای حجتی دبیر هیأت استان،آقای جعفرپور رئیس هیأت شهرستان یزد، آقای مسلم رئیس هیأت کشتی شهرستان یزد، هیأتی از شهرستان کاشان و جمعی از بزرگان و پیشکسوتان ورزش باستانی حضور داشتند، ورزش زورخانه ای با نوای گرم مرشد حسین زاده برگزار گردید.
 



جلسه فصلی هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان یزد

جلسه فصلی هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان یزد با حضور هیأت های سراسر استان روز پنجشنبه 93/03/08 در دفتر هیأت استان برگزار گردید.

در این جلسه آقای حسینی دوست رئیس هیأت پهلوانی و زورخانه ای بخش بهمن ضمن ارائه گزارش و عملکرد سالیانه و ارائه آمار بیمه در سال 92 ،به بیان برنامه های این هیأت در سال جدید پرداخت.

در این جلسه همچنین رئیس هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان یزد ضمن تقدیر و تشکر از روسای هیأت های ابرکوه و بخش بهمن به دلیل برنامه های متنوع و ارائه به موقع گزارش به استان ، برای دومین سال پیاپی روابط عمومی هیأت پهلوانی و زورخانه ای بخش بهمن را به عنوان روابط عمومی برتر استان انتخاب نمود.


http://s5.picofile.com/file/8124985668/jalase_fasli_2_.jpg