به رسم ادب، همه جا رخصت
به رسم ادب، همه جا رخصت

به رسم ادب، همه جا رخصت

.

جشن با شکوه میلاد مولود کعبه در زورخانه حیدر کرار علیه اسلام

سه شنبه شب 93/02/23 مراسم جشن باشکوهی به مناسبت ولادت مولی الموحدین حضرت علی ابن ابیطالب (ع) و گرامیداشت روز پدر در زورخانه حیدر کرار (ع) شهر مهردشت برگزار گردید.
این مراسم با تلاوتی چند از آیات قران کریم آغاز شد. سخنرانی و خیر مقدم آقای قاسمی، آوازخوانی و مولودی خوانی استاد میثم صفائیان ( از شهرستان آباده)، اجرای ورزش زورخانه ای توسط تیم نونهالان زورخانه، تجلیل از آقایان حاج حسن حیدری، حاج محمدعلی تولایی و حاج محمدجواد حیدری پدران شهیدان گرانقدر مجید حیدری، علی تولایی و مجتبی حیدری از نصرت آباد، اهدای 10 شاخه گل (به ده نفر که نامشان علی یا یکی از القاب حضرت علی بود) و اهدای 50 جایزه ارزنده به قید قرعه به حضار از برنامه های اجرا شده در این جشن بود.
این مراسم با حضور پر شور و همیشگی مردم بخش بهمن و مسئولین شهرستان و بخش :حجت الاسلام محمدی، آقایان جلائی، زارع زاده، دارابی، عزیزی اعضای محترم شورای اسلامی شهر ابرکوه، آقایان تولایی و کارگران اعضای محترم شورای شهر مهردشت، آقایان قاسمی و خاموشی از اداره ورزش و جوانان،جناب سرگرد ابرقوئی فرمانده حوزه بسیج، آقای حسینی دوست رئیس شورای هیئات مذهبی، آقای حق شناس از شرکت مخابرات، آقای حاج سید نورالله حسینی دوست از پیشکسوتان ورزش باستانی شهرستان،اعضای شورا و دهیار محترم روستای اسفندآباد، آقای ولی از اموزش و پرورش شهرستان،آقای جمالی از گردان امام حسین(ع)، آقای باغبان از مجمع امور صنفی شهرستان، آقایان فرهمند ، امیدی، اکرمی، طالبی پناه، صحافی، زارع از دبیران شهرستان و بخش بهمن، آقای فلاح مسئول موسسه ثامن الحجج (ع) و جمعی از مسئولین هیأت های مذهبی و ورزشی بخش بهمن همراه بود.



















شبهای شعر و موسیقی شهرستان ابرکوه میزبان ورزشکاران زورخانه حیدر کرار(ع)

تیم نونهالان زورخانه حیدر کرار (ع) مهردشت چهارشنبه شب 93/02/17 با حضور در جلسات هفتگی شبهای شعر و موسیقی شهرستان ابرکوه با مرشدی محمدجواد حیدری پور به هنرنمایی پرداختند و شور و شعف ویژه ای به این مجلس دادند.

http://s5.picofile.com/file/8122579268/sher_mosighi_1_.jpg

http://s5.picofile.com/file/8122579234/sher_mosighi.jpg

اهدا جوایز به تیم نونهالان زورخانه حیدر کرار(ع)

پس از حضور تیم نونهالان زورخانه ای بخش بهمن و اجرای ورزش زورخانه ای در همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت روز معلم که روز جمعه در ابرکوه برگزار گردید، از سوی هیات ورزش های همگانی شهرستان ابرکوه به رسم یادبود هدایایی به این ورزشکاران اهدا گردید.

http://s5.picofile.com/file/8122270834/hamegani.jpg

http://s5.picofile.com/file/8122270868/hamegani_1_.jpg

اجرای ورزش زورخانه ای در همایش پیاده روی خانوادگی

همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت گرامیداشت روز معلم و روز کارگر صبح روز جمعه 93/12/12 با همکاری شهرداری، اداره آموزش و پرورش، بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی، بهزیستی، اداره ورزش و جوانان، هیأت پهلوانی و زورخانه ای بخش بهمن و با برنامه ریزی و تلاش وافر هیأت ورزش های همگانی شهرستان برگزار گردید.
شرکت کنندگان در این همایش مسیر میدان امام حسین (ع) تا مجموعه ورزشی شهید پوراکبری را طی کردند و در زمین چمن سبز این مجموعه شاهد خوش آمدگویی مسئولین، تقلید صدا، اجرای ورزش زورخانه ای توسط تیم نونهالان ورزش باستانی زورخانه حیدر کرار مهردشت و اهدا بیش از 100 جایزه بودند.
 


http://s5.picofile.com/file/8122034450/piyade_ravi.jpg

http://s5.picofile.com/file/8122034492/piyade_ravi_2_.jpg

http://s5.picofile.com/file/8122034476/piyade_ravi_1_.jpg

دیدار با مادران شهدا در روز مادر

به مناسبت گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و روز مادر، شب گذشته هیأت پهلوانی و زورخانه ای بخش بهمن با همکاری کانون بسیج ورزشکاران با حضور در منزل مادران شهیدان زارع، غلامزاده و زینلی ضمن تجدید میثاق با آرمان های شهدا ، به دست بوسی مادران شهدا رفتند.در این دیدارها رئیس اداره ورزش و جوانان ، رئیس ،اعضاء و ورزشکاران زورخانه حیدر کرار (ع) با تقدیم گل به مادران شهدا این چنین در وصف آنها گفتند:

تقدیم به آستان والای تو، ای مادر صبور شهید؛ به تو که این روزها مثل همه مادرها، به انتظار آمدنِ فرزندت و تبریک روز مادر نمی‏نشینی.
چادرت را بر سر می‏اندازی و می‏روی به سراغ پسرت که در گوشه‏ ای از بهشت پاکِ شهدا، چشم انتظار توست.
سنگِ سپید قبر را به دستان پرعطرِ گلاب می‏سپاری و از پشت شیشه مه گرفته عینکت، سوره یاسین می‏خوانی.
دست می‏کشی بر تاج سرخ «شهید» که بالای نام پسرت می‏درخشد و اشک‏ها سرازیر می‏شوند در چروک زیر چشم‏هایت.
لب‏هایت، به آرامی چیزی را زمزمه می‏کنند؛ انگار می‏خواهند برای قد و بالای رشید پسرت، «وَ إِنْ یَکاد» بخوانند!
ای مادر صبور! کاش می‏دانستیم امروز برای پسرت از چه حرف می‏زنی! آیا از محبت و عشقی می‏گویی که سال‏ها به پای لحظات بودنش نثار شد، یا داستانی از داغ نبودنش می‏گویی که کمرت، از آن خمیده و بر گیسوانت، گرد سپید پیری پاشیده است؟ شاید همه از او می‏خواهی، به حق سال‏ها مادری و به یاد پروانه‏ ترین عاشق مزارش، امشب، آرام پابه خوابت بگذارد!
کاش می‏دانستیم برای پسر شهیدت از چه حرف می‏زنی، ای مادر صبور شهید!









بزرگداشت روز زن در زورخانه حیدر کرار (ع)

به مناسبت گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و روز زن، روز گذشته مراسم جشن با شکوهی با حضور بانوان در زورخانه حیدر کرار(ع) مهردشت برگزار گردید.
این مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز و سپس با اجرای ورزش زورخانه ای توسط تیم نونهالان زورخانه ادامه یافت. مولودی خوانی و تقدیم هدایا به 60 نفر از بانوان به قید قرعه (که نام آنها فاطمه یا زهرا بود) از دیگر برنامه های اجرا شده در این جشن با شکوه بود.

در این مراسم مسئولین ورزش بانوان شهرستان خانمها حاجی زاده و حسینی، خانمها فلاح و حقدوست مسئولین پایگاههای مقاومت خواهران مهردشت، خانم حقدوست نائب رئیس هیأت روستایی و عشایری و جمع کثیری از بانوان حضور داشتند.