به رسم ادب، همه جا رخصت
به رسم ادب، همه جا رخصت

به رسم ادب، همه جا رخصت

.

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد در زورخانه حیدر کرار(ع)

شب گذشته مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با حضور در فرمانداری شهرستان ابرکوه طی نشستی با حضور روسای هیئات ورزشی به بررسی مسائل و مشکلات ورزش شهرستان پرداختند.

این جلسه با قرائت قران، پخش سرود جمهوری اسلامی آغاز شد و پس از آن آقای رسولی فرماندار شهرستان ضمن عرض خیرمقدم و تشکر از حضور مدیر کل در شهرستان، به بیان مشکلات، کمبودها و نیازهای شهرستان در امر ورزش همگانی و قهرمانی پرداخت.

در ادامه آقای خاموشی گزارشی از عملکرد ورزش شهرستان ارائه کرد و نیازها و مشکلات ورزشی شهرستان اعم از جذب بودجه جهت تعمیرات، تجهیزان و تکمیل اماکن ورزشی نیمه تمام را به سمع و نظر مدیر کل رساند.

پس از آن آقای شریعتی مدیر کل به صبر و حوصله به صحبت و مشکلات روسای هیئات ورزشی گوش دادند و به آنها قول هرگونه همکاری و تلاش در جهت رفع مشکلات را دادند.

در پایان مدیر کل از حضور مسئولین و روسای هیئات ورزشی تشکر و قدردانی نمود و با خطیر خواندن وظیفه آنان خاطرنشان کرد، کسب عناوین مختلف ورزشی در سطح استان و کشور با دست خالی کاری بسیار بزرگ و قابل ستایش است. وی همچنین در ادامه افزود: من و همکارانم در اداره کل تمام توان و تلاش خود را در زمینه بهبود زیرساختها، تکمیل اماکن نیمه تمام و احداث زمین های ساحلی و بهبود وضع مالی هیئات ورزشی به کارخواهیم بست.

در پایان مدیر کل ورزش و جوانان با هیات همراه با حضور در زورخانه حیدر کرار مهردشت ضمن بازدید از وضعیت ساختمان زورخانه و ورزش زورخانه ای مهمان سفره حضرت امام سجاد علیه اسلام شدند.


http://s5.picofile.com/file/8155020684/modir_3_.JPG


http://s5.picofile.com/file/8155020650/modir_2_.JPG


http://s5.picofile.com/file/8155020726/modir_4_.JPG


http://s5.picofile.com/file/8155020768/modir_5_.JPG


http://s5.picofile.com/file/8155020634/modir_1_.JPG

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد